1.Opsæt styringsrelevante filtreringer til teamets tavlemøde, som understøtter en god dialog på jeres tavlemøde og sæt som dine favoritter
2.Tilpas hvilke kolonner i ønsker at se og skjul info i ikke anvender.
3.Filtreringer kan være personlige, til teamet eller globale.
4. Definer ny filtrering/vælg tavleindhold
5. Hvem skal bruge filtreringen? Personlig, team, globalt
6. Skal dette være din standardfiltrering?
7. Vælg hvilke kolonner der skal vises i tavlen
8. Fanen for valg af filtre og sortering af indhold, mulighed for filtrering på status, stjerne, hånden oppe, kategorier og vælg sortering efter Titel, frist, status, ansvarlig.
10. Udvælg dine favoritfiltreringer og giv dem en knappenål. Favoritterne er let tilgængelige og kan understøtte den gode dagsorden for tavlemødet.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vi overholder alle gældende love og regler ift. GDPR og andre bestemmelser om privatslivspolitik.