Hvordan definerer jeg nye filtreringer og kolonnevalg?

1.Opsæt styringsrelevante filtreringer til teamets tavlemøde, som understøtter en god dialog på jeres tavlemøde og sæt som dine favoritter


2.Tilpas hvilke kolonner i ønsker at se og skjul info i ikke anvender.
3.Filtreringer kan være personlige, til teamet eller globale.

4. Definer ny filtrering/vælg tavleindhold

5. Hvem skal bruge filtreringen? Personlig, team, globalt
6. Skal dette være din standardfiltrering?
7. Vælg hvilke kolonner der skal vises i tavlen
8. Fanen for valg af filtre og sortering af indhold, mulighed for filtrering på status, stjerne, hånden oppe, kategorier og vælg sortering efter Titel, frist, status, ansvarlig.

9. Gør dig umage med at navngive din nye filtering – Det bliver titlen på tavlen.

 

10. Udvælg dine favoritfiltreringer og giv dem en knappenål. Favoritterne er let tilgængelige og kan understøtte den gode dagsorden for tavlemødet.

Genveje
Andre artikler
Ræk hånden op - et vigtigt bidrag til gode tavlemøder
Fjern filtreringer fra teamet
Brug af filtrering, sortering og kolonne-vælger
Hvordan skifter jeg filtrering på tavlerne?
Hvordan definerer jeg nye filtreringer og kolonnevalg?
Hvordan skifter jeg viste kolonner?
Brug af spilleregler i teamet
Brug af kategorier
Jeg kan ikke finde min opgave, forløb/projekt
Brug af automatiske statusfarver