Brug af ikke-fordelte opgaver

Det er visionen at skabe et fælles overblik over opgaver og projekter/forløb, der endnu ikke er fordelt til nogen medarbejder. Som en liste  – nogle teams kalder det opgavebørsen – der på tavlemødet kan åbnes, så fordelingen kan ske på toppen af et stærkt og fælles overblik.

Du finder listen i venstremenuen/Ikke fordelte

Listen viser automatisk:

  1. Opgaver, der ikke har nogen udfører tilknyttet
  2. Forløb/projekter, der hverken har ansvarlige eller deltagere tilknyttet

Så fjern alle navne, hvis opgaven eller forløbet/projektet skal på listen.

Opgaverne eller forløbene bliver sorteret efter frist

Et godt fif

Åbn listen – opgavebørsen – på tavlemødet. Så kan I fordele opgaverne ved at drag’n droppe.

Genveje
Andre artikler
Velkommen til Teamets Plan
Brug af ikke-fordelte opgaver
Brug af filtrering, sortering og kolonne-vælger
Hvordan navigerer jeg mellem teams og tavler?
Brug af Teamets Rum - gem og del dagsordener, spilleregler og links
Når vi er flere deltagere på samme opgave
Hvordan markerer jeg fuldført eller delvis fuldført?
Hvordan opretter jeg en kopi?
Hvordan opretter jeg en opgave?
Jeg kan ikke finde min opgave, forløb/projekt