Brug af ikke-fordelte opgaver

Det er visionen at skabe et fælles overblik over opgaver og projekter/forløb, der endnu ikke er fordelt til nogen medarbejder. Som en liste  – nogle teams kalder det opgavebørsen – der på tavlemødet kan åbnes, så fordelingen kan ske på toppen af et stærkt og fælles overblik.

Du finder listen i venstremenuen/Ikke fordelte

Listen viser automatisk:

  1. Opgaver, der ikke har nogen udfører tilknyttet
  2. Forløb/projekter, der hverken har ansvarlige eller deltagere tilknyttet

Så fjern alle navne, hvis opgaven eller forløbet/projektet skal på listen.

Opgaverne eller forløbene bliver sorteret efter frist

Et godt fif

Åbn listen – opgavebørsen – på tavlemødet. Så kan I fordele opgaverne ved at drag’n droppe.

Genveje
Andre artikler
Velkommen til Teamets Plan
Brug af ikke-fordelte opgaver
Brug af Teamets Rum - gem og del dagsordener, spilleregler og links
Når vi er flere deltagere på samme opgave
Hvordan markerer jeg fuldført eller delvis fuldført?
Brug af filtrering, sortering og kolonne-vælger
Hvordan navigerer jeg mellem teams og tavler?
Hvordan opretter jeg en kopi?
Hvordan opretter jeg en opgave?
Jeg kan ikke finde min opgave, forløb/projekt